See English Version

راهنمای ارسال مقالات

کلیه علاقه مندان ، دانشجویان ، اساتید ، مهندسین و پژوهشگران می توانند ضمن رعایت فرمت نگارش مقاله آخرین یافته های علمی ، پژوهشی ، کاربردی و مروری خود را منطبق بر محورهای ارائه مقاله کنفرانس از طریق کنترل پنل کاربران به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. برای این کار ابتدا باید از طریق عضویت در سایت ( ثبت نام اولیه و ایجاد پنل شخصی ) یک حساب کاربری (کنترل پنل شخصی) ایجاد نموده سپس وارد پنل خود شده و از طریق منوی ارسال مقاله ، مقالات خود را ارسال نمایید.

_ در این کنفرانس مقاله به دو زبان فارسی یا انگلیسی مورد پذیرش قرار می گیرد .

- لازم به ذکر است که چکیده و متن مقالات یکجا (full paper) دریافت می گردد و نیازی به ارسال چکیده به صورت مجزا نمی باشد.

-به اطلاع مقاله دهندگان محترم می رساند که تنها مقالات با کیفیت علمی بالا پس از داوری توسط اساتید و صاحب نظران جهت ارایه انتخاب خواهند شد.

_ حداکثر تعداد صفحات مقاله کامل در کل 16 صفحه می باشد .

_ فرد ثبت کننده مقاله به عنوان مسئول مکاتبات مقاله خواهد بود .

قابل توجه دانشجویان و پژوهشگران گرامی:

آن دسته از دانشجویان و پژوهشگرانی که نیازمند دریافت نتایج داوری مقالات ارسالی خود زودتر از آخرین زمان اعلام نتایج داوری مقالات می باشند می توانند هرچه سریعتر مقالات خود را ارسال نموده سپس ایمیلی حاوی عنوان مقالات و کد رهگیری آن به ایمیل دبیرخانه کنفرانس ارسال و تقاضاء داوری زود هنگام داده و مقاله خود را سریعتر در مرحله داوری قرار دهند. برای افراد فوق الذکر نتایج داوری مقالات حداکثر تا 10 روز پس از ارسال مقاله اعلام خواهد گردید.

ارسال فایل های مقاله :

_ سامانه کاربران کنفرانس از شما دو فایل دریافت می کند :

1. فایل Doc مقاله کامل منطبق بر دستور العمل نگارش مقاله.

2. فایل Pdf مقاله کامل که دقیقا همان تبدیل شده فایل Doc است .

دقت فرمایید که ارسال و ثبت مقاله زمانی با موفقیت بوده است که سایت پس از تکمیل مراحل و ارسال به شما کد رهگیری اختصاص داده باشد. این کد علاوه بر ثبت در منو وضعیت مقالات در پنل شخصی هم به ایمیل کاربر ارسال خواهد گردید و هم به شماره موبایل کاربر SMS خواهد گردید.

در خصوص ارسال فایل ها به این نکته دقت نمایید که:

_ ارسال فایل فقط یکبار برای شما امکان پذیر است ، پس زمانی که از صحت اطلاعات فایل خود مطمئن هستید آن را ارسال نمایید ، چرا که پس از داوری مقاله هرگونه تعویض یا تغییر در فایل ارسالی و یا تغییر در نام نویسندگان به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد . شایان ذکر است پس از ارسال و قبل از داوری ویرایش مقاله از طریق منو وضعیت مقالات ارسالی در پنل شخصی امکان پذیر می باشد.