دانلود رایگان نرم افزار مدیریت همایش، کنفرانس و سمینار

دانلود رایگان

دانلود رایگان نرم افزار مدیریت همایش، کنفرانس و سمینار کلید واژه ای است که اخیرا بعضی از شرکت ها که لزوما هم در کار تولید نرم افزار نیستند برای سود جویی و کلاه برداری ارائه شده است این مقاله در واحد پشتیبانی تیم سامان تهیه شده است و با هدف برملا کردن پشت پرده کلیدواژه ” دانلود رایگان نرم افزار مدیریت همایش، کنفرانس و سمینار ” و فعالیت های این قبیل شرکت های فعال در حوزه سیستم های مدیریت کنفرانس و همایش می باشد.

لازم به ذکر است بازخود هایی فراوانی که تیم پشتیبانی سامانه مدیریت کنفرانس و همایش سامان در یکسال اخیر از دانشگاه ها و شرکت های برگزاری همایش دریافت کرده است در بررسی ابعاد این موضوع بسیار مهم و با اهمنیت می باشد.

چرا دانلود رایگان نرم افزار مدیریت همایش، کنفرانس و سمینار؟

برای پاسخ به این سوال شما باید به این نکته توجه داشته باشید، دنیای امروز دنیای داده‌ها است. داده‌ها در قرن بیست و یکم همانند نفت در قرن هجدهم با ارزش‌ترین دارایی محسوب می شود و آنهایی که بتوانند ارزش واقعی آن را درک کنند و از آن ارزش استخراج کنند در بازار رقابت موفق خواهند بود. این مهم باعث شده تا افراد سود جو از راه های مختلف برای بدست آوردن داده های طبقه بندی شده اقدام کنند.

یکی از راه های بدست آوردن داده های طبقه بندی شده ارائه راهکار های رایگان یا ارزان قیمت نرم افزاری می باشد نرم افزار مدیریت کنفرانس و همایش هم از این موضوع مستثنا نمی باشد و به جرات می توان گفت یکی بهترین آنها می باشد. چرا که شرکت برگزار کننده کنفرانس با ارزش ترین داده ها و در حقیقت کل اطلاعات خود را در این نوع سیستم ها نگهداری می کند.

با توجه به تحقیقاتی که واحد پشتیبانی سامانه مدیریت کنفرانس سامان در این حوزه انجام داده است شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند اغلب توسط برگزار کنندگان مدیریت می شوند.

دانلود رایگان نرم افزار مدیریت همایش، کنفرانس و سمینار و یا فروش همچین نرم افزار هایی با قیمت های بسیار پایین موضوع تخقیق و بررسی تیم پشتیبانی شرکت سامان بوده ایت که نتایج آن را با جزئیات کامل شرح خواهیم داد.

روش کار و سناریوی استفاده از اطلاعات کنفرانس ها

شرکت های برگزار کننده کنفرانس با شبیه سازی یا طراحی یک سامانه مدیریت کنفرانس و فروش آن اغلب به دانشگاه یا دیگر برگزار کنندگان کنفرانس ها و همایش ها خدمات نرم افزاری ارائه می دهند دانشگاه ها یا برگزار کنندگان رویداد برای هرچه بهتر برگزاری رویداد خود اقدام به تبلیغات می نماید که در مورد دانشگاه و با توجه به دسترسی به شبکه گسترده از تبلیغات سیستمی این مورد پررنگ تر می باشد.

این شرکت بعد از ورود کاربران اقدام به سرقت اطلاعات می نمایند و در بیشتر مواقع رویدادی همزمان با همان رویداد برگزار می نمایند.

ملاک انتخاب یک نرم افزار مدیریت کنفرانس چیست؟

  • شرکت ارائه دهنده سامانه مدیریت کنفرانس یک شرکت نرم افزاری باشد
  • پشتیبانی قوی از نرم افزار
  • نرم افزار تمامی فرایند های لازم برای برگزاری یک کنفرانس را داشته باشد
  • بررسی نظرات دیگر برگزار کنندگان

با بررسی این چهار مورد شما می توانید انتخاب درستی از بین نرم افزار های موجود داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.