سوالات متداول در رابطه با برگزاری کنفرانس و همایش
آیا با سامانه مدیریت کنفرانس سامان می توان سمینار بدون مقاله هم برگزار کرد؟
بله. این سامانه همه امکانات برگزاری یک همایش را دارد با این سامانه شما می توانید شرکت کنندگان را ثبت نام نمایید، انواع هزینه های ثبت نام تعریف نمایید، کارت شرکت در همایش تعریف نمایید و …
آیا این امکان هست که در هاست شخصی مشتری نصب و راه اندازی شود؟
خیر. با توجه به اینکه سامانه مدیریت کنفرانس سامان یک نرم افزار متن باز می باشد این امکان وجود ندارد که در هاست شخصی مشتری نصب و راه اندازی گردد.
آیا این امکان هست که در دامنه دانشگاه نصب و راه اندازی گردد؟
بله. اکثر دانشگاه ها تمایل دارند که سامانه در یک زیر دامنه از دامنه اصلی دانشگاه نصب و راه اندازی گردد که این امکان وجود دارد دانشگاه ها یا شرکت هایی که تمایل دارد در زیر دامنه سایت اصلی سایت را نصب کنند می توانند NS های سامان را ست نمایند و در خواست نصب در دامنه مورد نظر نمایند.
آیا پشتیبانی شامل هزینه اضافی می باشد؟
خیر. یک کنفرانس از روز شروع کار وب سایت شامل پشتیبانی تیم سامان می باشد و این پشتیبانی تا یک ماه بعد از برگزاری نیز ادامه دارد.
آیا سامانه امکان دریافت مقالات انگلیسی را دارد؟
بله. سامانه مدیریت کنفرانس سامان به دو زبان انگلیسی و فارسی دارای پنل کاربری می باشد و به همین صورت شما می توانید با سامان سایت دو زبانه راه اندازی نمایید.
آیا می توان از یک سامانه برای برگزاری چندین کنفرانس یا همایش استفاده کرد؟
خیر. هر سامانه مدیریت کنفرانس سامان امکان برگزاری یک رویداد را دارد و برای رویداد های آینده باید سامانه فعلی تمدید یا سامانه دیگری خریداری گردد.
تمدید سایت کنفرانس به چه صورت است؟
تمدید سامانه مدیریت کنفرانس سامان با خرید مجدد آن هیچ تفاوتی ندارد پیشنهاد می گردد در صورتی که تمایل به برگزاری رویداد های دوره دارید از پکیج های سه کنفرانس یا شش کنفرانس استفاده نمایید.
آیا امکان خرید پکیج های سفارشی وجود دارد؟
بله. در سایت سامان پکیج های یک کنفرانس، سه کنفرانس و شش کنفرانس و جود دارد برای خرید پکیج های خارج از خارج از پکیج های موجود باید با واحد فروش سامانه تماس بگیرید بدیهی است که در صورت خرید تعداد زیاد سامانه قیمت واحد کاهش پیدا می کند.
آیا بعد از خرید سامانه تا برگزاری هزینه دیگری هم برای استفاده از امکانات باید پرداخت گردد؟
خیر. سامانه مدیریت کنفرانس سامان به صورت فول پکیج ارائه می گردد و تا روز برگزاری همه امکانات موجود بدون اخذ هزینه اضافی در دسترس برگزار کننده می باشد.
آیا سامان امکان تولید فاکتور و گواهینامه زود هنگام را دارد؟
بله. سامانه مدیریت کنفرانس سامان برای افرادی که هزینه ثبت نام نهایی مقالات یا شرکت در کنفرانس یا همایش را پرداخت کنند به صورت اتوماتیک گواهینامه و فاکتور مالی صادر می نماید و این اوراق می توانند به صورت اتوماتیک ممهور و امضا گردند.
خدمات جانبی کنفرانس شامل چه مواردی می باشد؟
خدمات جانبی کنفرانس شامل کار های گرافیکی می باشد که می تواند توسط خود برگزار کننده انجام شود و اگر این کار ها به سامان محول شوند شامل هزینه اضافی خواهد بود برای مشاهده خدمات افزوده به صفحه خدمات مراجعه نمایید.
آیا بدون اینکه از سامانه مدیریت کنفرانس سامان استفاده نماییم می توانیم از اپلیکیشن پذیرش سامان استفاده نماییم؟
خیر. استفاده از اپلیکیشن پذیرش سامان در صورتی امکان پذیر است که شما از ابتدا از سامانه مدیریت کنفرانس سامان استفاده نمایید و کلیه ثبت نام ها از طریق همین سامانه انجام دهید و شرکت کنندگان از کارت های ورودی سامان استفاده نماید که شامل بارکد و مشخصات شرکت کننده می باشد.