ثبت نام و مدیریت کاربران
ثبت نام کاربران کنفرانس علمی اولین مرحله از یک فرایند طولانی می باشد در سامانه مدیریت کنفرانس سامان این فرایند با فرم ثبت نام تعبیه شده در وب سایت سامانه صورت می پذیرد به این صورت که کاربران در با وارد کردن اطلاعات اولیه خود در سامانه ثبت نام می کنند و به محض ثبت نام ایمیل و پیامک حاوی نام کاربری و کلمه عبور به کاربر ارسال می گردد و پنل کاربری اختصاصی برای کاربر ایجاد می گردد.
ارتباط کلیه کاربران با دبیرخانه کنفرانس از طریق پنل کاربری اختصاصی کار انجام می گیرید. دبیر خانه می تواند از این پنل به عنوان یک بولتن استفاده نماید و کلیه اطلاع رسانی هایی که صرفا باید کاربران سامانه از آنها مطلع شود را در پنل اختصاصی انجام دهد که برای این کار امکانی تحت عنوان ارسال نوتیفیکیشن در سامانه وجود دارد.
در ثبت نام کاربران کنفرانس امنیت اطلاعات کاربران در این سامانه و سیستم ثبت نام سامانه به طور کامل توسط شرکت سامان تضمین می گردد و برای این مهم تیم امنیتی مشاور سامانه به طور منظم در خال آنالیز وضعیت امنیتی سامانه می باشد.
امکانات پنل اختصاصی کاربران
- ارسال مقاله
- مشاهده نتیجه داوری
- ویرایش مقاله
- مکاتبه با دبیرخانه
- مشاهده پیام های سیستمی
- آپلود کارت دانشجویی یا هر مدرک دیگر که توسط سیستم تعریف شده
- ثبت نام خدمات و پرداخت هزینه (مقاله، کارگاه آموزشی، هتل و …)
- دریافت گواهینامه زود هنگام
- دریافت فاکتور پرداخت
- چاپ کارت ورود به کنفرانس
مدیریت کاربران با پنل مدیریت سامانه
لیست کاربرانی که در سامانه ثبت نام نموده اند در پنل مدیریت در قسمت کاربران سامانه قابل مشاهده می باشد که مسئول دبیر خانه می تواند اطلاعات کلی کاربران را به تفکیک مشاهده نماید این اطلاعات شامل تعداد مقاله ارسالی، مشخصات فردی و … می باشد در این قسمت مسئول دبیر خانه می تواند به هریک از کاربرانی که تمایل دارد پیام سیستمی یا ایمیل ارسال نماید.
قابلیت شخصی سازی فرم ثبت نام
فرم ثبت نامثبت نام کاربران کنفرانس تعبیه شده در وب سایت کنفرانس این امکان را دارد که توسط برگزار کننده و دبیرخانه کنفرانس ویرایش شود و دبیرخانه کنفرانس می تواند فیلد ها و گزینه های مورد نیاز خود در این فرم اضافه یا کم نماید و یا اینکه اجباری یا غیر اجباری بودن فیلد ها ویرایش نمایند.
در خقیقت برگزار کننده تمامی امکانات یک فرم ساز پیشرفته را در این سیستم دارد.